nageltokig

Direktlänk till inlägg 24 september 2011

Intervju :)

Av Mira Halonen - 24 september 2011 09:40

Heeej :)

Idag kommer jag skriva om en intervju med min brors kompis Sanna :)

Hon bloggar på http//:www.nattstad.se/sohlmanz :)) Gå in och läs där :)

Men nu ska jag fråga lite frågor :)

Första frågan
Hur många är du ? 17 år 

Vilket gymnasium går du på? Real gymnasiet

Bor du hemma hos dina föräldrar? Nej, familjehem

Vilka klädaffärer gillar du ? GinaTricot, H&M, BikBok, Carlings , Lindex

Vad är din favoritfärg på nagellack ? Fransk manikyr (vit, ljusrosa, top coat)

Favorit djur? Hästar, hundar och råttor 

Hur länge har du och min bror vart kompisar? Typ 9-10 månader 

Favorit nagellacksmärke ? O.P.I

Favoritfärg? Rosa och Svart

Favoritmat? wook och Your Choise mat

Är du vegitarian? ja, jag är demivegitarian (äter bara kykling och fisk)

Hur många nagellack har du? 2st

Hur många piercingar har du? 3st ska skaffa navelpiercing

Nu tänke jag fråga lite andra frågor :)

Godis eller chips? Godis

Ben'N jerrys eller GB? Ben'N jerrys (endast fudge brownie)

Hund eller katt? Hund

Choklad eller surisar? Choklad

Klubba eller tuggummi? Tuggummi

Vit eller svart? Svart 

Buss eller tåg? Buss

Idol eller talang? Inget av dem 

Läppstift eller läppglans? Läppgalns

Rita eller Måla? Rita 

Läsk eller alkohol? Alkoläsk :P

Potatis eller ris? Stekt potatis

Guld eller silver? Silver

Pop eller rock? Pop

Brunett eller blond? Blond

Skriva eller läsa? Skriva på data

W.o.w eller sims? Sims 

Samsung eller sony ericsson? Sony ericsson

Maskara eller eyliner? Maskara

Grönalund eller liseberg ? Inget av dom 

Puss eller kram ? Puss  

Blå eller grön? Grön

Höst eller vinter ? Höst 

Vår eller sommar? Sommar

Bikini eller baddräkt? bikini

Kort eller långt hår? Långt hår

Tomat eller gurka? Gurka

Fångarna på fortet eller svenska hollywoodfruar?  Svenska hollywoodfruar

Maria Monatazami eller Agnes-Nicole Winter? Maria Montazami för hon

ee så jävla skööön :)

Kort eller lång klänningar ? Kort

Data eller TV? Data

Bilddagboken eller facebook? Facebook

Rosa eller röd ? Rosa

Linne eller t-shirt? Linne 

Shorts eller jeans? Jeans

Äpple eller apelsin? Äpple

Film eller tvserier? Film

Hus eller lägenhet? Hus

Singel eller förhållande? Singel

     

  Men hoppas ni gillade detta :)

Ha det bra !

xoxo: Mira :) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mira Halonen - 4 november 2011 17:47


Heej alla :) Nu är det dag 9 :P Hahaa.... Dag 9 är en bild på din bror :) Min bror heter Hampus och är 16år :P Haha det blev en bild på oss två XD Ha det bra :) xoxo: Mira  ...

Av Mira Halonen - 3 november 2011 13:19


Heej alla :)  Idag är det dag 8 :P Det är : en bild på din syster :) Hon heter Moa :) Här är min sötnos Soja också med :D Ha det bra :) xoxo: Mira <3 ...

Av Mira Halonen - 3 november 2011 13:14


Heej alla :) Nu har jag gjort U.S.A naglar :)   haahaa stjärnorna fyllde jag i på picnik :) Ha det bra :) xoxo: Mira <3 ...

Av Mira Halonen - 2 november 2011 13:18


Hej alla :) Idag är det dag 7 :) Det är: En bild på din mamma :) Min mamma är jätte söt :P   Hahaha... Ha det bra alla :) xoxo: Mira ...

Av Mira Halonen - 2 november 2011 12:14


Heej alla :) Nu är min kompis Julia här hennes blogg kommer här --> http://www.julialoveyou2.bloggplatsen.se <--   Nu till en helt annan sak :) Det finns en tävlig på --> http://ww.peennys.blogg.se <-- Det hon tävlar ut är: ...

Presentation


Jag heter Mira och jag älskar att måla (fixa naglar).
Vill ni veta om tips nagellack och andra grejer så borde ni följa min blogg.

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad Handlar Du Dina Nagellack oftast ifrån??
 H&M
 Lindex
 Kicks
 Cubus

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards