nageltokig

Alla inlägg under september 2011

Av Mira Halonen - 26 september 2011 07:55

Hej alla :)

Idag så Är det dag 1 och det är : En bild på ditt favoritnagellack :)

Så här ee den:

det är silvrigt graffiti från O.P.I

 

Jaja nu skola 

xoxo: Mira

Av Mira Halonen - 25 september 2011 12:14

Hej nu ska jag fixa en 30 dagars grej :)


Dag 1: En bild på ditt favoritnagellack

Dag 2: En bild på en nöjdd nagelkund

Dag 3: En bild på ditt favoritplagg 

Dag 4: En bild på ditt husdjur

Dag 5: En bild  på din bästa vän

Dag 6: En bild på din favorit frukt

Dag 7: En bild på din mamma

Dag 8: En bild på din syster

Dag 9: En bild på din bror

Dag 10: En bild på  dina naglar

Dag 11: En bild på dig

Dag 12: En bild från i sommras

Dag 13: En bild på mig + 5 fakta

Dag 14: En bild på min favorit kändis

Dag 15: En bild på alla mina nagellack

Dag 16: En bild på din skolväska

Dag 17: En bild som är tokig

Dag 18: En bild som är gammal på dig

Dag 19: En bild på din favorit klädaffär 

Dag 20: En bild från facebook 

Dag 21: En bild på din favorit dricka

Dag 22: En bild på din favorit frukt

Dag 23: En bild på något du vill ha

Dag 24: En bild på ditt pennskrin

Dag 25: En bild på din favorit penna

Dag 26: En bild på ditt favorit sudd

Dag 27: En bild på din bästa vän 

Dag 28: En bild på din moster

Dag 29: En bild på dagen outfit

Dag 30: En bild på din favorit smurf 


Hahaaa jag börjag imorgon med detta (på måndag den 26/9)

Min mamma fyller år i morgon :))

På onsdag har jag skolfoto :)

Men hoppas ni kommer gilla detta :)

Ha det bra !

xoxo: Mira  

Av Mira Halonen - 24 september 2011 09:40

Heeej :)

Idag kommer jag skriva om en intervju med min brors kompis Sanna :)

Hon bloggar på http//:www.nattstad.se/sohlmanz :)) Gå in och läs där :)

Men nu ska jag fråga lite frågor :)

Första frågan
Hur många är du ? 17 år 

Vilket gymnasium går du på? Real gymnasiet

Bor du hemma hos dina föräldrar? Nej, familjehem

Vilka klädaffärer gillar du ? GinaTricot, H&M, BikBok, Carlings , Lindex

Vad är din favoritfärg på nagellack ? Fransk manikyr (vit, ljusrosa, top coat)

Favorit djur? Hästar, hundar och råttor 

Hur länge har du och min bror vart kompisar? Typ 9-10 månader 

Favorit nagellacksmärke ? O.P.I

Favoritfärg? Rosa och Svart

Favoritmat? wook och Your Choise mat

Är du vegitarian? ja, jag är demivegitarian (äter bara kykling och fisk)

Hur många nagellack har du? 2st

Hur många piercingar har du? 3st ska skaffa navelpiercing

Nu tänke jag fråga lite andra frågor :)

Godis eller chips? Godis

Ben'N jerrys eller GB? Ben'N jerrys (endast fudge brownie)

Hund eller katt? Hund

Choklad eller surisar? Choklad

Klubba eller tuggummi? Tuggummi

Vit eller svart? Svart 

Buss eller tåg? Buss

Idol eller talang? Inget av dem 

Läppstift eller läppglans? Läppgalns

Rita eller Måla? Rita 

Läsk eller alkohol? Alkoläsk :P

Potatis eller ris? Stekt potatis

Guld eller silver? Silver

Pop eller rock? Pop

Brunett eller blond? Blond

Skriva eller läsa? Skriva på data

W.o.w eller sims? Sims 

Samsung eller sony ericsson? Sony ericsson

Maskara eller eyliner? Maskara

Grönalund eller liseberg ? Inget av dom 

Puss eller kram ? Puss  

Blå eller grön? Grön

Höst eller vinter ? Höst 

Vår eller sommar? Sommar

Bikini eller baddräkt? bikini

Kort eller långt hår? Långt hår

Tomat eller gurka? Gurka

Fångarna på fortet eller svenska hollywoodfruar?  Svenska hollywoodfruar

Maria Monatazami eller Agnes-Nicole Winter? Maria Montazami för hon

ee så jävla skööön :)

Kort eller lång klänningar ? Kort

Data eller TV? Data

Bilddagboken eller facebook? Facebook

Rosa eller röd ? Rosa

Linne eller t-shirt? Linne 

Shorts eller jeans? Jeans

Äpple eller apelsin? Äpple

Film eller tvserier? Film

Hus eller lägenhet? Hus

Singel eller förhållande? Singel

     

  Men hoppas ni gillade detta :)

Ha det bra !

xoxo: Mira :) 

Av Mira Halonen - 23 september 2011 22:54

Heej nu tänkte jag visa dagens naglar :) Jag har tagigt en paus från

bloggandet. Men nu ska jag blogga igen :) 

Här är mina naglar: 

   Jag ska göra en video med mina nyaste nagelsaker :) Hoppas ni ser fram emot det :).... Men i morgon ska jag och min kompis Vanessa :) Jag ska få en tröja av min mamma till skofotot, så här ser den ut :


Så ser den ut :P Älskar den :) Den finns på ginatricot för 199 kr :)

Men sov gott nu alla där hemma ! Vi ses snart igen :)

Ha det bra! 

xoxo:Mira     

Presentation


Jag heter Mira och jag älskar att måla (fixa naglar).
Vill ni veta om tips nagellack och andra grejer så borde ni följa min blogg.

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad Handlar Du Dina Nagellack oftast ifrån??
 H&M
 Lindex
 Kicks
 Cubus

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards