nageltokig

Alla inlägg under juli 2011

Av Mira Halonen - 28 juli 2011 15:47

Heej alla !

Igår var jag på tuna park med Joanna, Jennie och mammi :)

Nagelsakerna jag fick :

   Nagellack från Joanna och Jennie :)    Nagelmallar som ni ser jag har andvänt från mammi :)

   Jag klippte mig :)

Jag fick lite mer men jag tänkte bara lägga ut nagelsakerna 

Ha det bra !

xoxo:Mira

Av Mira Halonen - 26 juli 2011 22:01

Ja idag har jag neutala naglar :(

Haha nu sitter jag och längtar till mina nagellack :)

Men dethär är också 30:onde inlägget :)

hahaaaaa

men ha det bra !! =D

xoxo:Mira

Av Mira Halonen - 20 juli 2011 16:40

Heej nu har jag fixat mina naglar och idag blev det

vanlig vit fransk manikyr  

Haha

Komihåg kolla in

alice--blogg.bloggplatsen.se oxå   :P

xoxo:Mira

Av Mira Halonen - 20 juli 2011 16:19

Nu är den avslutad,

nu har jag utsett en vinnare av: 

  Ja först de som tävlade:

http://www.Fjortiiztypen.bloggplatsen.se 

http://www.funlife.bloggplatsen.se

http:/www.alice--blogg.bloggplatsen.se

http://www.coolakoalan.bloggplatsen.se 

 

Den bloggen som kommer bli

länkad i alla inlägg i en vecka är:

http://www.alice--blogg.bloggplatsen.se  

Grattis du vann :)

Men alla ni hade bra och fina bloggar

xoxo:Mira 


Av Mira Halonen - 17 juli 2011 12:53

Hej nu har jag skaffat en till blogg och den heter ( bananmira.bloggplatsen.se )

Jag ville ha en till blogg att skriva om min vardag och allt annat jag

inte kan skriva om på nageltokig :) Gå gärna in och titta in där :)

Men jag kommer fortfarande andvända nageltokig ......

Men till ett helt annat ämne 

Jag ska ha en tävling

   Jag kommer att ha 3 st vinnare :)

ni ska lämmna varför eran blogg är bäst ni kan också nominera andra 

bloggar och då ska du skriva varför den bloggen ska vinna :)

Lycka till :)

xoxo: Mira

Av Mira Halonen - 16 juli 2011 18:32

Haha dessa söta sköldpadde naglarna ska jag testa :)

Haha de är så söta (sköldpaddorna) =D

De här också

Jag tycker de är såååååååååå söta båda två :)

Mitt favorit pogram

http://svtplay.se/t/159299/flyg_29_saknas

haha hejdå :*

xoxo:mira

Av Mira Halonen - 16 juli 2011 14:29

Hej nu har jag........    

  • Plockat bär     
  • Gå och handlat till en person 

På det tjänade jag 50:- hahaa 

Av Mira Halonen - 16 juli 2011 12:41

Igår slog ni rekordet med 63 besökare :) Jag är jätte glad :) 

Just nu gosar jag med min hund Soja :) Jag ska ge er lite tips för era naglar :)

Och var det finns billiga och bra nagellack. =D

  • Om du har naglar som bryts/går av lätt så ska du andvända myrrolja innan du målar/designar dina naglar :) Märket är depend och kostar 25:- st :)
  • Innan du målar/designar dina naglar andvänd gärna topcoat, då håller designen mycket längre och ta på efter du har designat/målat
  • Om du inte vill lägga mycket pengar på nagellack är det bra med dependnagellack för de kostar bara 25:- st och de finns att köpa på cubus,lindex,åhlens,kicks (tror jag) ja med det finns lite överallt :)
  • Om du vill köpa lite dyrare/bättre nagellack kan du köpa o.p.i eller sinful colours nagellack o.p.i kostar 150:- st och sinful colurs kostar 45-65:- st men de är bra =D
  • På H&M har de jätte fina färger på nagellack och de kostar 40:- st :) De är bra och räcker läge :)
  • MNY nagellack finns att köpa  på Lindex och kostar 30:- st De är bra för de räcker länge =D
  • Isadora är bra det också super bra :) Jag vet inte priset men finns på lindex , cubus och jag tror kicks :)

                           Ja det var det :)  


Presentation


Jag heter Mira och jag älskar att måla (fixa naglar).
Vill ni veta om tips nagellack och andra grejer så borde ni följa min blogg.

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad Handlar Du Dina Nagellack oftast ifrån??
 H&M
 Lindex
 Kicks
 Cubus

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards