nageltokig

Direktlänk till inlägg 16 juli 2011

Tips :)

Av Mira Halonen - 16 juli 2011 12:41

Igår slog ni rekordet med 63 besökare :) Jag är jätte glad :) 

Just nu gosar jag med min hund Soja :) Jag ska ge er lite tips för era naglar :)

Och var det finns billiga och bra nagellack. =D

  • Om du har naglar som bryts/går av lätt så ska du andvända myrrolja innan du målar/designar dina naglar :) Märket är depend och kostar 25:- st :)
  • Innan du målar/designar dina naglar andvänd gärna topcoat, då håller designen mycket längre och ta på efter du har designat/målat
  • Om du inte vill lägga mycket pengar på nagellack är det bra med dependnagellack för de kostar bara 25:- st och de finns att köpa på cubus,lindex,åhlens,kicks (tror jag) ja med det finns lite överallt :)
  • Om du vill köpa lite dyrare/bättre nagellack kan du köpa o.p.i eller sinful colours nagellack o.p.i kostar 150:- st och sinful colurs kostar 45-65:- st men de är bra =D
  • På H&M har de jätte fina färger på nagellack och de kostar 40:- st :) De är bra och räcker läge :)
  • MNY nagellack finns att köpa  på Lindex och kostar 30:- st De är bra för de räcker länge =D
  • Isadora är bra det också super bra :) Jag vet inte priset men finns på lindex , cubus och jag tror kicks :)

                           Ja det var det :)  


 
 
Ida Sundström

Ida Sundström

16 juli 2011 14:49

Den där bilden med en massa depend nagelack på, Är alla de dina? :)

Och om det inte är det kan du inte lägga upp en bild på Dom? :D

http://idaasundstroom.bloggplatsen.se

Mira Halonen

16 juli 2011 16:08

Nej det är inte mina men jag kan lägga upp en bild på alla mina nagellack :)

 
Maria

Maria

17 juli 2011 10:13

Jag kan tipsa dig om att inte använda Depend. Det är som barnnagellack och flagnar lätt, eftersom att det är så billigt. Antar att du satsar på det för att spara pengar.

http://www.majjeh.bloggplatsen.se

Mira Halonen

17 juli 2011 11:43

Jag har knappt 9 depend :)
Jag har massor annat också :)

 
Peggy

Peggy

20 juli 2011 16:47

Haha jag läste din blogg nyss och jag var bara tvungen att säga att min hund också heter Zoya fast det stavas inte lika! Ojust det höll på att glömma, fin blogg!

http://peggybjorkdal.bloggplatsen.se

Mira Halonen

21 juli 2011 10:24

Tack :) haha ... :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mira Halonen - 4 november 2011 17:47


Heej alla :) Nu är det dag 9 :P Hahaa.... Dag 9 är en bild på din bror :) Min bror heter Hampus och är 16år :P Haha det blev en bild på oss två XD Ha det bra :) xoxo: Mira  ...

Av Mira Halonen - 3 november 2011 13:19


Heej alla :)  Idag är det dag 8 :P Det är : en bild på din syster :) Hon heter Moa :) Här är min sötnos Soja också med :D Ha det bra :) xoxo: Mira <3 ...

Av Mira Halonen - 3 november 2011 13:14


Heej alla :) Nu har jag gjort U.S.A naglar :)   haahaa stjärnorna fyllde jag i på picnik :) Ha det bra :) xoxo: Mira <3 ...

Av Mira Halonen - 2 november 2011 13:18


Hej alla :) Idag är det dag 7 :) Det är: En bild på din mamma :) Min mamma är jätte söt :P   Hahaha... Ha det bra alla :) xoxo: Mira ...

Av Mira Halonen - 2 november 2011 12:14


Heej alla :) Nu är min kompis Julia här hennes blogg kommer här --> http://www.julialoveyou2.bloggplatsen.se <--   Nu till en helt annan sak :) Det finns en tävlig på --> http://ww.peennys.blogg.se <-- Det hon tävlar ut är: ...

Presentation


Jag heter Mira och jag älskar att måla (fixa naglar).
Vill ni veta om tips nagellack och andra grejer så borde ni följa min blogg.

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad Handlar Du Dina Nagellack oftast ifrån??
 H&M
 Lindex
 Kicks
 Cubus

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards